Search This Blog

Translate

Tuesday 14 June 2016

ERASMUS+ : 2η συνάντηση συντονισμού για το πρόγραμμα "HINGE"

Η Επιμορφωτική Κιλκίς Μον. ΕΠΕ  φιλοξένησε την δεύτερη συνάντηση συντονισμού του έργου με τίτλο «Πώς να κερδίσουμε την πρόκληση: Διεθνοποίηση του Επιπέδου 5 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων». Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ KA2 - «Συνεργασία για την Καινοτομία και την Ανταλλαγή Κάλων Πρακτικών, Συνεργασία στην Ανώτατη Εκπαίδευση». Μαζί με την Επιμορφωτική Κιλκίς, εταίροι στο σχέδιο είναι η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς και το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Διακρατικοί εταίροι είναι τα Πανεπιστήμια της Λ’ Άκουιλα (Ιταλία), του Stefan Cel Mare Suceava (Ρουμανία), το Artesis Plantijn University College (Βέλγιο), το World University Service of the Mediterranean (Ισπανία), και το Πανεπιστήμιο της Girona (Ισπανία). Επίσης η Περιφέρεια του Abruzzo και η Σχολική Επιθεώρηση νομού Suceava (Ρουμανία).
Συμμετέχοντες από την Ελλάδα ήταν οι κκ Παναγιώτης Αμοιρίδης (Διευθυντής της Επιμορφωτικής Κιλκίς), Περικλής Κοσμίδης (Υπεύθυνος Ευρωπαϊκών προγραμμάτων της Επιμορφωτικής), Νικόλαος Γεωργιάδης (στέλεχος Ευρωπαϊκών προγραμμάτων της Επιμορφωτικής), Ιωάννης Λιναρδάκης (υπεύθυνος γραφείου σχολικών δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς) και Γεώργιος Σκόδρας (αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα μηχανολόγων μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας). 
Η συνάντηση υλοποιήθηκε στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της Επιμορφωτικής όπου 13 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εργαστούν σε ομάδες για ειδικά θέματα του σχεδίου π.χ. έγινε αναλυτική παρουσίαση των αναγκών και περιορισμών που ισχύουν για κάθε περιοχή μελέτης σε ότι αφορά το Επίπεδο 5 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων, καθώς επίσης αναφέρθηκαν οι κανονισμοί που ισχύουν σε κάθε συμμετέχουσα χώρα αλλά και οι ρόλοι των εμπλεκομένων στην εξέλιξη του Επιπέδου 5. Οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν μαθήματα ΤΠΕ σχετικά με τη Διεθνοποίηση του Επιπέδου 5, με σκοπό να προετοιμάσουν το πρώτο πνευματικό προϊόν του έργου για τον ορισμό του Διεθνές Επιπέδου 5 EQF-το οποίο αναμένεται να φανεί εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο πιστοποίησης των επαγγελματικών προσόντων σε διακρατικό επίπεδο. Επιπλέον συζήτησαν για λεπτομέρειες που αφορούν προϊόντα του έργου και συμφώνησαν για τα βασικά εργαλεία που θα πρέπει να αξιοποιηθούν (π.χ. εκπαιδευτικά πρότυπα Μαθηματικών, Φυσι
κών Επιστημών κ.ά.). Οι εκπρόσωποι του Πανεπιστημίου της LAquila (IT) που έχουν και το συντονισμό του σχεδίου παρουσίασαν στους εταίρους το ενημερωτικό φυλλάδιο του έργου, ενώ συμφωνήθηκε ο άμεσος σχεδιασμός λογοτύπου και ιστοσελίδας καθώς και ενέργειες που πρέπει να γίνουν για να δημιουργηθεί ένα κοινό σύστημα αξιολόγησης και λοιπές ανάγκες του έργου.
Η εκπαιδευτική ομάδα αποχωρίστηκε με θετικές εντυπώσεις από το Κιλκίς και θετική διάθεση για αποδοτική εργασία στα εξειδικευμένα θέματα του έργου.